|
Obisk spletnih strani se spremlja po množičnosti obiska, geografskih področjih, vhodnih straneh, ključnih besedah, ... .
Kot že rečeno samo množičnost obiska ne pomeni tudi relevantnost obiskovalcev. Ni najpomembneje pripeljati obiskovalce, pomembneje je pripeljati želene (relevantne) spletne obiskovalce.
Spremljanje obiska po geografskih področjih je pomembno predvsem za spletne strani v večih jezikovnih različicah. V primeru, da so optimizirane vse jezikovne različice lahko razberemo katera od njih je zadovoljivo učinkovita. Obisk spletne strani je lahko tudi izhodišče za dodatno optimizacijo, če se pokaže, da nekatera predvidevanja niso bila najboljša.
Vhodi na spletno mesto preko podstrani "stranskih vhodov" običajno govorijo o uspešno izvedeni optimizaciji. Le spletne strani prepoznavnih blagovnih znamk opravičujejo večino vhodov skozi glavno vhodno stran (index).
Obisk spletnih strani po ključnih besedah potrjuje ali ovrže predvidevanja, ki so bila postavljanja v procesu oblikovanja in optimiziranja spletnih strani. Tudi ta analiza nam lahko služi za dodatno optimizacijo v primeru, da v nekaterih segmentih nismo zadovoljeni z doseženim.
|
|