obisk spletnih strani

obisk spletnih strani


... se spremlja po množičnosti obiska, geografskih področjih, vhodnih straneh, ključnih besedah, ... .
 


Obisk spletnih strani
se spremlja po množičnosti obiska, geografskih področjih, vhodnih straneh, ključnih besedah, ... .
Kot že rečeno samo množičnost obiska ne pomeni tudi relevantnost obiskovalcev. Ni najpomembneje pripeljati obiskovalce, pomembneje je pripeljati želene (relevantne) spletne obiskovalce.
Spremljanje obiska po geografskih področjih je pomembno predvsem za spletne strani v večih jezikovnih različicah. V primeru, da so optimizirane vse jezikovne različice lahko razberemo katera od njih je zadovoljivo učinkovita. Obisk spletne strani je lahko tudi izhodišče za dodatno optimizacijo, če se pokaže, da nekatera predvidevanja niso bila najboljša.
Vhodi na spletno mesto preko podstrani "stranskih vhodov" običajno govorijo o uspešno izvedeni optimizaciji. Le spletne strani prepoznavnih blagovnih znamk opravičujejo večino vhodov skozi glavno vhodno stran (index).
Obisk spletnih strani po ključnih besedah potrjuje ali ovrže predvidevanja, ki so bila postavljanja v procesu oblikovanja in optimiziranja spletnih strani. Tudi ta analiza nam lahko služi za dodatno optimizacijo v primeru, da v nekaterih segmentih nismo zadovoljeni z doseženim.

 
Vhodi na spletno mesto preko podstrani "stranskih vhodov" običajno govorijo o uspešno izvedeni optimizaciji.

     
 

Z zadovoljivim spletnim obiskom lahko upravičeno pričakujemo povečano povpraševanje, posledično pa seveda tudi povečano število naročil tako produktov kot storitev.
Spremljanje obiska in njegova analiza pa lahko služita kot dragocena izkušnja za nadaljnjo optimizacijo.

 
     

uvrstitve-iskalniki
Uvrstitve - spletni iskalniki pomenijo mesto med rezultati določene poizvedbe s pomočjo spletnih iskalnikov kot sta Google in Najdi.si
več >>>
 
 
obisk spletnih strani - WEB CEO
obisk spletnih strani - Google webmaster tools
obisk spletnih strani - Google Analytics


 
obisk spletnih strani
analiza uvrstitve in obiska | obisk spletnih strani | uvrstitev - spletni iskalniki | poročila obiska in uvrstitev
e-prospekt | oblikovanje | optimizacija | analiza obiska | promocija | spletna trgovina | CMS-urejenje | animirane predstavitve

© e-prospekt - spletna tehnologija