|
Vsekakor so najboljša promocija spletnih strani dobro (vrhunsko) optimizirane spletne strani za spletne iskalnike. Širše in globlje je spletno mesto, več podstrani promovira podjetje, dejavnost, prireditev, ... . Kadar pa z optimizacijo spletnih strani iz takšnih ali drugačnih razlogov ne dosegamo željenega je smotrno uporabiti ostale možnosti za promocijo spletnih strani. Po naših izkušnjah najboljše rezultate prinaša uporaba Google AdWords, ki omogoča daleč največ možnosti glede usmerjanja promocijske dejavnosti. Google Adwords pomeni pojavljanje v plačljivih sponzorskih povezavah za določene ključne besede , ki jih lahko najdete na med rezultati na google-ovi poizvedbi zgoraj (prve tri sponzorske povezave) in zgoraj desno prav tako med sponzorskimi povezavami. Potrebno je vedeti, da se sponzorske povezave pojavljajo le takrat, kadar obstaja dovolj velik interes s strani lastnikov spletnih strani.
Podoben, pa vendar bistveno manj ugoden (uporaben) sistem za promocijo spletnih strani nudi tudi Najdi.si, ki je v slovenskem prostoru
drugi najbolj pogosto uporabljen spletni iskalnik.
Obstajajo seveda tudi drugi različni ponudniki promocije spletnih strani z izmenjavami oglasov, pa od takih promocij ne gre pričakovati mnogo.
Ena od zelo interesantnih možnosti je iskanje partnerjev (lastnikov sorodnih spletnih strani) za vzajemno povezavo, pa se lastniki tega načina v praksi ne poslužujejo.
E-prospekt vam lahko zagotovi izbiro najboljšega sistema za promocijo vaše spletne strani na podlagi usklajenega izhodišča med naročnikom in izvajalcem.
|
|