Pomembno izhodiĹĄÄe za obisk spletne strani so relevantni (ustrezni, Ĺželeni) obiskovalci.
Analiza obiska in uvrstitve spletne strani pri iskalnikih je pomembna dejavnost v tako imenovani fazi po prenosu spletne strani na spletni streĹžnik. Le v povezavi razumevanja obeh pomembnih segmentov spletne tehnologije dosegamo Ĺželjene uÄinke spletne predstavitve.
Pomembno izhodiĹĄÄe za obisk spletne strani so relevantni (ustrezni, Ĺželeni) obiskovalci in ne katerikoli obiskovalec. V marketingu se velikokrat uporabi izraz "ciljna skupina". Za dosego takega cilja je potrebno izdelati analizo obstojeÄega iskanja na spletnih iskalnikih in dobro predvidevanje. Spremljanje uvrstitve pri spletnih iskalnikih (Google, Najdi.si) pa nam govori o uspeĹĄnosti zgoraj omenjenih analiz in predvidevanj. Pri uvrstitvah je pomembno vedeti, da so rezultati (uvrstitve) spremenljivi, enostavno povedano, kakrĹĄna je uvrstitev danes, ĹĄe ne pomeni, da bo uvrstitve ista tudi jutri. S spremljanjem uvrstitve prepreÄimo, da bi spletne strani nekontrolirano izgubljale dobre uvrstitve pri iskalnikih. Äe pa se slednje kljub vsemu zgodi je potrebno ustrezno ukrepati, predvsem z dejavnostmi v tako imenovani optimizaciji po prenosu spletne strani na spletni streĹžnik (iskanje povezav iz sorodnih spletnih mest).
Spremljanje uvrstitve pri spletnih iskalnikih (Google, Najdi.si)
Analizi obiska in uvrstitve spletne strani potrjujeta zadane cilje predvsem v procesu optimizacije spletne strani. Lahko bi rekli, da optimizacija spletne strani obiskovalca pripelje, oblikovanje pa ga na spletni strani zadrĹži ustrezen Äas. Spremljanje obiska se v analizah poslovanja primerja tudi z poveÄanjem povpraĹĄevanja za produkte oz. storitve.
obisk
Obisk spletnih strani se spremlja po mnoĹžiÄnosti obiska, geografskih podroÄjih, vhodnih straneh, kljuÄnih besedah, ... .