|
Naročniku
zagotavljamo individualni pristop, saj iz izkušenj vemo kako
različna so poznavanja spletne tehnologije, njene vloge
v sodobnem poslovnem ali zasebnem svetu in okoliščine v katerih
se nahaja naročnikova dejavnost.
Naročniku
po dogovoru o izdelavi spletne predstavitve vedno predlagamo info
sestanek na katerem naročniku predstavimo spletno tehnologijo do nivoja njegovega zanimanja. Naročnika pozorno poslušamo ob predstavitvi njegove dejavnosti, poznavanju spletne tehnologije, namen-u in cilj-u, ki ga želi doseči z spletno predstavitvijo.
V interakciji z naročnikom določimo naravnanost spletne predstavitve.
Odločitve,
ki jih so-sprejmemo so: cilj-ni
obiskovalci, njihova
predvidena kvaliteta internetne - spletne povezave, velikost (resolucija) spletne predstavitve, obsežnost, dinamičnost, grafični, slikovni in animirani elementi, barvna decentnost ali slikovitost ... .
|
|